LYNCSTM jest zaawansowanym modułowym skanerem inspekcji ultradźwiękowej, zaprojektowanym przez ekspertów w celu prowadzenia mapowania korozji metodą PAUT (Phased Array) oraz weryfikacji i oceny integralności spoin PAUT/TOFD. Jest to pierwszy prawdziwie wszechstronny system pozwalający użytkownikom na wykonywanie inspekcji spoin i zaawansowane mapowanie korozji w mniej niż minutę. LYNCS przystosowany jest do wygodnej i praktycznej integracji z urządzeniami M2M Mantis oraz Gekko. W trybie inspekcji spoin operatorzy mogą rozpoczynać i zakańczać skan. W trybie mapowania korozji, operatorzy mogą dokonywać inkrementacji lub łączyć dane razem, bez potrzeby dotykania urządzenia PAUT.

Funkcje

  • Inspekcja elementów od 100 mm średnicy
  • Niska wysokość urządzenia – możliwość inspekcji nawet w małym przeświecie rurociągów (110 mm)
  • Skalowalne rozwiązanie do wielu zastosowań
  • Łatwe przełączanie pomiędzy mapowaniem korozji i inspekcją spoin
  • Wygodna i praktyczna integracja z M2M Gekko i Mantis
  • Kółka magnetyczne – przywieranie do powierzchni poddawanej inspekcji
  • Łatwe i wygodne włączanie hamulców w celu zapobiegnięcia ześlizgiwania
  • Przyciski na skanerze umożliwiające podstawowe kontrolowanie inspekcji
  • Struktura podwójnych prętów w celu zwiększonej stabilności
  • Szybkie i łatwe konfigurowanie sond PAUT
  • Lekki, idealny do zastosowania na linach oraz w ciasnych miejscach

Szczegóły

LYNCS FULL to wielofunkcyjny skaner hybrydowy oferujący dwa dedykowane rozwiązania inspekcyjne, mapowanie korozji metodą Phased Array oraz weryfikację i ocenę integralności spoin od 100mm (4″) do płaskiej płyty.

Zastosowanie podwójnych prętów sprawia że sonda charakteryzuje się niezrównaną stabilnością jak również bardzo wysoką dokładnością skanów i możliwościami manewru. Przyciski znajdujące się na skanerze dodatkowo zwiększają produktywność inspekcji poprzez umożliwienie operatorowi rozpoczynanie/zatrzymanie skanu w trybie inspekcji spoin lub indeksowania/resetowania enkodera w trybie mapowania korozji. Możliwość szybkiego przełączania pomiędzy inspekcją spoin a trybem mapowania korozji zapewnia maksymalne wykorzystanie urządzenia oraz zmniejszoną potrzebę mobilności urządzenia.

Warianty LYNCS

  • LYNCS Full – Inspekcja spoin oraz mapowanie korozji
  • LYNCS WI – Tylko inspekcja spoin
  • LYNCS CM – Tylko mapowanie korozji

Korzyści

  • Zwiększona produktywność dzięki przyciskom na skanerze
  • Wygodna integracja z urządzeniami M2M
  • Maksymalne wykorzystanie – jeden skaner do dwóch typów inspekcji
  • Dokładne pozycjonowanie sondy oraz stabilizacja dzięki konstrukcji dwu-prętowej
  • Wszehcstronność inspekcji z wieloma możliwościami montażu sond (np. inspekcja przodu kryzy lub spoin kolanowych dzięki zamontowaniu sondy na końcu skanera).
  • Przenośność, lekkość, idealny do zastosowania na linie oraz obszarów o utrudnionym dostępnie.
  • Szeroki zakres urządzeń wspierających, sond, klinów i akcesoriów.

LYNCS WI Skaner do inspekcji spoin

LYNCS WI to konfiguracja skanera do inspekcji spoin, może obsługiwać do 6 sond PA i/lub TOFD oraz posiada strukturę podwójnych prętów w celu zwiększenia stabilności oraz dokładności pozycjonowania sondy. Jest to skaner nie wymagający narzędzi, ze wymienną konstrukcją, idealnie przystosowany do wszelkich konfiguracji inspekcji spoin.

  • Spoiny od 100 mm do płaskiej płyty
  • Spoiny obwodowe zbiorników ciśnieniowych
  • Spoiny rur i kolanowe
  • Spoiny silosów/zbiorników magazynowych
  • Wykrywanie pęknięć, pomiar i monitorowanie
  • Wykrywanie i pomiar korozji/erozji

Funkcje

  • Zamontowanie do sond 6 PAUT/TOFD
  • Przyciski kontrolne na skanerze
  • Kółka magnetyczne
  • Hamulce z mechanizmem szybkozwalniającym
  • Uniwersalny uchwyt na narzędzia do którego pasuje szeroki zakres klinów

LYNCS CM Skaner Mapowania Korozji

LYNCS CM idealnie nadaje się do inspekcji zbiorników i rurociągów. Ma bardzo niską wysokość i jest lekki, co sprawia że świetnie nadaje się do zastosowania z liną oraz do ciasnych przestrzeni rurociągu.

  • Rury od 100mm (4in) do płaskiej płyty
  • Obudowa zbiorników
  • Zbiorniki magazynowe, sferyczne oraz silosy
  • Kadłuby jednostek morskich
  • Dna zbiorników i pokłady statków
  • Inne ważne elementy

Funkcje

  • Przyciski kontrolne na skanerze
  • Magnetyczne kółka
  • Hamulce z mechanizmem szybkozwalniającym
  • szerokość skanu 500mm (20in)
  • Mechanizm szybko-zwalniający do sond

 

Specyfikacja

LYNCS WI Konfiguracja do Inspekcji Spoin

Wymiary (sz × gł × wy) Krótki pręt: 487 × 198 × 109 mm (19.2 × 7.8 × 4.3 in)               Średni pręt: 575 ×198 × 109 mm (22.6 × 7.8 × 4.3 in)
Opcje szerokości prętówKrótki: 412 mm (16.2 in)
Średni: 500 mm (19.7 in)
Maksymalna szerokość uchwytów narzędziowych40 mm (1.5 in)
Maksymalna ilość uchwytów narzędziowych6
Waga: skaner oraz2 x uchwyty narzędziowe: 3 kg (6.6 lb)
4 x uchwyty narzędziowe: 3.5 kg (7.7 lb)
6 x uchwyty narzędziowe: 4 kg (8.8 lb)
Skanowanie obwodowe100 mm (4 in) do płaskiej płyty

LYNCS CM Konfiguracja do Mapowania Korozji

Wymiary (sz × gł × wy)742 × 198 × 109 mm (29.2 × 7.8 × 4.3 in)
Standardowe długości prętów412 mm (16.2 in) oraz 667 mm (26.2 in)
Maksymalna szerokość skanu500 mm (20 in)
Waga skanera:bez pojemnika z wodą: 2.7 kg (6 lb)
z pojemnikiem z wodą: 3.5 kg (7.7 lb)
Skanowanie obwodowe100 mm (4 in) do płaskiej płyty

Specyfikacja warunków środowiskowych

Minimalna temperatura powierzchni-30°C (-22°F)
Maksymalna temperatura powierzchni+80°C (176°F)
Minimalna temperatura otoczenia-20°C (-4°F)
Maksymalna temperatura otoczenia+50°C (122°F)
Minimalna temperatura przechowywania-10°C (14°F)
Maksymalna temperatura przechowywania+40°C (104°F)

Casp System Dofinansowanie
Wdrożenie systemu klasy B2B automatyzującego procesy biznesowe zachodzące pomiędzy CASP System i Partnerami biznesowymi firmy.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2002 - 2019 © Copyright Caspsystem www.caspsystem.pl / Polityka prywatności / Zastrzeżenia prawne / Kontakt