SFB-100

Ultradźwiękowy system do wykrywania wad w szynach kolejowych przy dużych prędkościach z oceną wyników badania i możliwością prowadzenia dokumentacji dla torowisk.

 

GŁÓWNE CECHY:
  • w pełni zintegrowany, zautomatyzowany system posiadający od 1 do 24 kanałów,
  • szybkość badania do 100km/h (60 mph.), w zależności od warunków powierzchni, z prezentacją wyników z wielu kanałów na jednym ekranie, z możliwością powrotu do wady w obrębie 20 cm (8 cali),
  • programowanie do 32 bramek na kanał zapewnia uzyskiwanie obrazów B-scan w czasie rzeczywistym,
  • automatyczne pozycjonowanie systemu czujników w zależności od zmian wysokości szyn,
  • proste sterowanie systemem z poziomu pulpitu sterowniczego operatora,
  • sygnał A-scan i  B-scan prezentowany na podłużnym przekroju szyny dla każdego przetwornika,
  • analiza i obróbka zgromadzonych i zarchiwizowanych danych poza stanowiskiem w trybie off-line,
  • pełna dokumentacja wyników badań do okresowego monitorowania rozwoju wady.
Casp System Dofinansowanie
Wdrożenie systemu klasy B2B automatyzującego procesy biznesowe zachodzące pomiędzy CASP System i Partnerami biznesowymi firmy.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2002 - 2017 © Copyright Caspsystem www.caspsystem.pl / Polityka prywatności / Zastrzeżenia prawne / Kontakt